reklama

A život ide ďalej...

Do rannej kávy, čoraz menej mlieka, do života cez noc, vkradlo sa mi dievča. Stačila jej jedna noc, hlboké hnedé oči, aby keď ráno odchádzala mal som blbý pocit. Blbý pocit, že nestačil som, vypýtať si jej číslo, a jak pijem rannú kávu, hlavou mi blyslo, že už ju nikdy neuvidím, neucítim vedľa mňa, cez noc sa niečo udialo, ciga nepomáha.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak to ráno sedím, fajčím cigu, pijem kávu.To hnedooké dievča vymenil by som za slávu.Vymenil za svoj voľný čas, za svoju slobodu.No ona ráno odišla, mala práve inú robotu,než vysedávať so mnou a debatovať celý deň,milovať sa celú noc a nevnímať časosled.No nič také sa nestalo, tak sedím tu sám,dopijem, dofajčím a do práce sa dám.Nepôjde to dnes ľahko a možno ani zajtra, nepomôže mi k tomu ani žiadna čarovná mantra.Proste iba zabudnem na to čo som tú noc cítil,bude to tak jednoduchšie, aspoň si to myslím.Láska to je niečo, čo musia chcieť obaja,a ona ráno odišla bez toho aby ma objala.Ja musím len zabudnúť, na tie hnedé oči,a nechať kráske slobodu, keď nemala ten pocit,že mala tu ostať so mnou naveky...Peace and Love Forewer...!

Roland Uškovitš

Roland Uškovitš

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...jsem smutnej, malej, citlivej, nevdečnej Ježíš ve znamení Ryb. (Cobain) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu