reklama

Čierny havran

Čierny havran je v tvojich očiach, tak tmavý a pokojný. Pozeráš na mňa, pofajčievaš cigu, zatiaľ sme slobodní. Mám o tebe predstavy, ale fakt neviem kto si. Ty na mňa pozeráš, no možno duchom tu nie si. Už som toľko zažil, no vždy zas verím v niečo, čo sa láske aspoň podobá. Dokážem si každú noc v klube zas a zas povedať, že toto nie je náhoda. Všetko tak krásne a tajomné, sa však stráca už prvou tvojou vetou. A ostatné, čo sa potom deje, ma len ďalej utvrdzuje ostať slobodné dieťa kvetov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po hodine už poväčšine nie si sama sebou.Strácaš charizmu a to, čo robí ženu ženou.A tak to chodí, deň za dňom, stretám krásne ženy s očami havrana.No po zoznámení, príťažlivosť vyprchá a kámoškou sa zas stáva stará dobrá havana, s ľadom.Peace and Love Forewer...!

Roland Uškovitš

Roland Uškovitš

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...jsem smutnej, malej, citlivej, nevdečnej Ježíš ve znamení Ryb. (Cobain) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu