reklama

Mladé milenky.

Tak teda dobre počúvaj miláčik, to čo Ti teraz poviem, som ešte nepovedal žiadnej inej. Mala by si vedieť, čo sa deje v mojej hlave, pretože ja veľmi dobre tuším, čo sa deje v tej Tvojej, keď mi hneď ráno posielaš Tvoje bozky cez SMS, pretože nemôžeš byť pri mne... Čítam z Teba ako z knižky , presne viem, koľko si k Tebe môžem dovoliť bejby. Robím to presne tak, aby si si mnou nebola istá. Hrám s Tebou tú povestnú hru ktorá sa hrá medzi mužmi a ženami od nepamäti, len s tým rozdielom, že víťazstvo v tomto zápase mám dopredu zaplatené. Som totiž na tejto planéte o 8 rokov dlhšie ako Ty mačiatko. Veľmi dobre poznám pravidlá, súperov aj rozhodcov. Veď to čo zazívaš teraz Ty so mnou, som ja zažil už mnohokrát s mnohými inými. Nemusel som mať ani dve eurá, aby som Ťa pozval na kávu, stačila mi len moja šikovnosť a môj úsmev, aby som Ťa dostal tam kde som získal nad Tebou prevahu. Pomiloval som Ťa tak ako ešte nikto predo mnou. A jediné čo chceš, je to zažiť znova! Je to ako droga, však malinká? A mám Ťa v hrsti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ale páči sa mi Tvoje jednanie honey, keď pristupuješ aj na tie najtvrdšie pravidlá mojej hry.

Staráš sa o mňa, híčkaš ma, robíš to len preto aby si sa mohla nadýchnuť všetkého toho

dobrodružstva, ktoré k Tebe vydychujem každým mojim novým nápadom.

Jednáš so mnou tak krásne romanticky a pritom na rovinu.

Vypýtaš si presne to čo potrebuješ, pretože cítiš, že odo mňa môžeš.

A to je dôvod prečo Ti na tu rannú správu odpíšem miliatko.

A to je všetko, idem si dať kávu...

Peace and Love Forewer...

Roland Uškovitš

Roland Uškovitš

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...jsem smutnej, malej, citlivej, nevdečnej Ježíš ve znamení Ryb. (Cobain) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu