reklama

Žena

Tak čo budeme robiť? Ako vysvetlíme to, že si mi sedela včera večer na kolenách? Kam nás zvezie nočný vlak nabudúce a kde budeme piť rannú kávu zajtra? Hladíš ma, plačeš, pozeráš mi do očí... Chceš utiecť a vzápätí tu ostať pri mne navždy... Zdôrazňuješ, že mi nikdy nebudeš patriť, no nedovolíš mi hľadieť na inú dnes v noci. Kúpeľna je Tvoje útočisko pred svetom, no najkrajšia si v rannej posteli. Provokuješ ako to len Ty vieš. Žiarliš! Nevystojíš tú čo bola pred Tebou, keď dôjde na ňu reč, zbystríš inštinkty, ktoré len Ty máš. Si levica majestátne kráčajúca po buši!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Si nádhera,Si osobnosť.Si žena...Vážim si Ťa!Peace and Love forewer...!

Roland Uškovitš

Roland Uškovitš

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...jsem smutnej, malej, citlivej, nevdečnej Ježíš ve znamení Ryb. (Cobain) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu