reklama

Na chalúpke...

Sedím na verande svojho domu. Fajčím cigaretku. A cítim sa strašne fajn. Noc, mrholí a vo vzduchu cítim pani zimu. A tak spomínam. Bilancujem. Nad krásou môjho života. Života v zdraví. Života s mojou milovanou rodinou. Života v ktorom pracujem, lebo ma to baví a nemusím riešiť existenčné problémy. Strašne krásny život, ten môj. A tak si hovorím, napíšem SMS aspoň zopár ľuďom. Len tak v nedeľu večer. Že ich mám rád, že si ich vážim. Lebo aj okamih je to, čo robí život štastným.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No nakoniec beriem nootebook a píšem.A pozdravujem...Sašu, ktorá fajčila cigu s tým najväčším bohorovným pokojomaký som kedy zažil.Zuzuku A. s ktorou som si tu zas zapálil takú svoju prvú ozajstenjšiu cigu ja.Pozdravujem všetkých muzikantov, ktorý tu kedy so mnou na mojom domčeku jammovali.Pozdravujem Katku s ktorou som tu postavil toho najväčšieho snehuliaka.A kedže ma už trasie od zimy,tak pozdravujem všetkých, ktorý na tomto čarovnom miesteso mnou strávili pekné chvíle.Tak ako táto.Nedeľa večer.Štastný deň.Ako všetky.Na okamih som stelesnené štastie.Každý deň je iný, a taký som aj ja.Blázon bláznivý.Peace and Love Forewer...

Roland Uškovitš

Roland Uškovitš

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...jsem smutnej, malej, citlivej, nevdečnej Ježíš ve znamení Ryb. (Cobain) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu