reklama

úprimnosť a Rock n Roll

Možno by som Ti chcel napísať, ako veľmi Ťa ľúbim, a možno strach je to, čo mi to nedovoľuje. Alebo nechcem? Tak čo chcem?!?! Môžem mať totižto úplne všetko, čo by som chcel… Vždy som Ti to hovoril. Tak sa prechádzam hmlistým popoludním, Fajčím, pijem dva dni, a potom som zas na tri dobrý chlapec. Aj to je relatívne, byť dobrý a zlý, robiť dobré a zlé veci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Snaha robiť to čo chceš,vnímať pocity a deliť ich na negatívne a pozitívne.Stašne tažká hra.Okúsil som strašne veľa.A mal by byť ten čas tešenia sa z maličkostí.Ale nie je.Chcem ešte viac!Žiadne maličkosti!Veľké veci!Anjelskú hudbu, božkú lásku, úprimnosť a ROCK n ROLL!…alebo 365 koncertov ročne, nech nemám čas myslieť...Peace and Love Forewer...

Roland Uškovitš

Roland Uškovitš

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...jsem smutnej, malej, citlivej, nevdečnej Ježíš ve znamení Ryb. (Cobain) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu