reklama

Zaveď ma TAM, už nechcem byť TU!

Zaveď ma tam, kde si budú ľudia pomáhať a nie ubližovať. Zaveď ma tam, kde nebudeme po sebe kričať, ale počúvať sa. Zaveď ma tam, kde sa chcú ľudia rozprávať a nie iba hovoriť. Zaveď ma tam, kde neexistujú peniaze iba výmenný obchod. Zaveď ma tam, kde ma neodsúdia za to ako vyzerám. Zaveď ma tam, kde nie je dôležité, kto som, ale ako sa pri mne cítiš. Zaveď ma tam, kde môžem robiť to, čo ja chcem a nie to, čo mi zákony prikazujú. Zaveď ma tam, kde žijú ľudia ako inteligentnné tvory a nie ako hlavohrude. Zaveď ma tam, kde poznajú slovo pokora, úprimnosť, či dokonca láska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zaveď ma tam, kde sa nás príroda nemusí báť.Zaveď ma tam, kde sa nájdené vracia.Zaveď ma tam, kde sa za poctivú prácu dostávajú dobré koláče.Zaveď ma tam, kde sa môžem na ľudí bezdvôvodne usmievať.Zaveď ma tam, kde dôležitejšie je niečo vedieť, ako niečo vlastniť.Zaveď ma tam, kde láska rovná sa sloboda.Zaveď ma TAM, už nechcem byť TU!Peace and Love Forewer...!

Roland Uškovitš

Roland Uškovitš

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...jsem smutnej, malej, citlivej, nevdečnej Ježíš ve znamení Ryb. (Cobain) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu