reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Roland Uškovitš

Roland Uškovitš

Bloger 
  • Počet článkov:  131
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...jsem smutnej, malej, citlivej, nevdečnej Ježíš ve znamení Ryb. (Cobain) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Šakal

Roland Uškovitš

Šakal

Konal pod vplyvom návykovej látky, sexu. Bolo mu ich jedno, podľahol zvieraciemu reflexu. Anjel s diabolskými krídlami, všteci by ho najradšej videli visieť. No jemu sa na love darilo, na zmenu miestami nechcel myslieť. Keď aj pomyslel, netrvalo dlho a bol to zas on. Nenásytný tiger, vôňam ženských tiel nadobro podľahol. Mal lovecký revír, po koncerte v šatniach, usmievať sa na hostesky v krátkych sukniach. V klube vždy bezočivo ponad chrbát svojej ´´lásky´´ pozoroval cudzie dlhonohé krásky. Mal rád ten adrenalín, keď v noci potajme si písal s inou, keď to prasklo, obhájil sa: nebolo to mojou vinou. Nenávidel stereotyp a keď všetko vyskúšal, okamžite sa rozhodiť siete inde pokúšal.

  • 21. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Odkaz pre Vás.

Roland Uškovitš

Odkaz pre Vás.

Boli časy, keď trápil som sa kvôli láske. Teraz si tu sedím, pijem kávu a jak na páske, premietajú sa tie okamihy v mojej hlave, popoludnia preplakané. Boli časy, keď díval som sa z okna auta, no krajinu za ním nevnímal. Keď bol som s tebou a cítil sa viac sám, ako dnes.

  • 20. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Skutočný príbeh jednej lásky

Roland Uškovitš

Skutočný príbeh jednej lásky

Ráno sa ku mne pritisneš a namiesto bozku sa mi zahryzneš do pery. Tak silno, že mi začne tiecť krv. Bozkávaš ma po celom tele. Zakrvavíš ma a potom pomiluješ. Následne okamžite vstávaš a pýtaš sa ma kde máš svoje cigarety?!?! Ja sa Ti snažím vysvetliť, ako si ich v noci spláchla do wécka, po tom, čo si sa rozhodla prestať s týmto zlozvykom. Zúriš a tak radšej zleziem dolu do kuchyne a začnem umývať špinavý riad zo včera. Hodíš na nahé telo koženú bundu a odchádzaš do obchodu. Po cigy. Vraciaš sa o dva dni, bosá a taká unavená, že okamžite zaspávaš v mojom objatí. A ja to stále tolerujem, lebo nemám dôvod Ti neveriť, že ma lúbiš!

  • 7. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
REP!

Roland Uškovitš

REP!

Po piatich dňoch na cestách, vstávam doma z postele, ranný pohľad na ulicu, nič nové sa nedeje. No nedialo sa ani tam, kde som bol včera, zacyklený ľudia, Slovensko, čierna diera. No možno nie len Slovensko, kde sa život zastavil, kto precestoval celý svet, by možno moje tvrdenie vyvrátil. Ľudia žijú ako otroci, závislý na systéme, stereotyp každodenný výsledkom sú peniaze. Nemajú čas na to zabávať sa normálne, radšej počas víkendu minú v krčme aj to posledné. Žiadny progres, nejaký nápad, samozrejme česť výnimkám, ale to tu vravieť nemusím, výnimkou si je každý sám.

  • 5. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dvaja blázni pred východom slnka.

Roland Uškovitš

Dvaja blázni pred východom slnka.

Tancovali, a milovali život, dvaja blázni pred východom slnka. Stačilo možno viac veriť... Teraz sa túlia k sebe na lavičke v parku, slobodní, no bez lásky. Bez ambícií meniť svet. Bol čas, keď držali sa za ruky, opojení nápojom lásky a vtedy ten dotyk stačil,aby narovnával vrásky. Aby zvládali sa aj zlé okamihy. Bojovať za toho druhého, aj za jeho chyby!

  • 21. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Really a true story???

Roland Uškovitš

Really a true story???

Kde si teraz ked Ťa najviac potrebujem. A kde som býval ja, keď ma bolo treba pre Teba. Rovnaký podiel viny a trestu, asi. Ty, nezodpovená diablica s tŕňovou korunou. Ja, s modrými očami a vystrelujúcimi rohmi diabla. Kto si, keď Ťa tvoja tvrdohlavosť dokáže utvrdiť v tvojej nepravde. Kto som, keď otvoríš dvere na barovom hajzli a nájdeš ma tam s inou? Kto si, keď sa bozkávaš s vyhadzovačom a ja zatial pri bare pijem tonic, vidím Ťa. A kto som ja, keď Ti viem klamať do očí a viem, že to NIKDY nezistíš.

  • 3. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
anybody seen my baby?

Roland Uškovitš

anybody seen my baby?

Kde, sú tie noci, keď kráčali sme mestom bosý. Máš rána, keď kráčaš mestom sama. Tak si to chcela. Kde sú tie rána, keď volal ti z práce šéf kým si pri mne spala. Kde sú tie noci, keď si ma na napriek facke chápala. Máš už účet v banke tak ako si to vždy chcela, a ja piatkové ráno, v ktorom najväčším prekvapením je lekvárová náplň croissantu.

  • 15. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
HRA

Roland Uškovitš

HRA

Sorry bejby, že nehrám Tvoju hru, vedz, že ani tú jej som nehral… Ja mám svoju vlastnú. A čím som starší a lenivší, tie ostatné ma hrať nebavia. Sorry bejby, že som taký bastard, že Ťa pošlem domov, keď mám chuť hrať sám. A zas zavolám keď sa mi zachce spoluhráča. Lebo každé ráno, keď sa zobudím, moja hra dostane nové pravidlá. Sám im už nerozumiem, ale som ňou posadnutý. Som závislý na hre so životom.

  • 12. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Hej chlapče!

Roland Uškovitš

Hej chlapče!

Hej chlapče, kadiaľ vedú Tvoje kroky? Netušíš už sám? Hej chlapče, čo robíš zle, keď sa to ostatným nepozdáva? Hej chlapče, prečo si v rozpakoch, keď vidíš svoje dievča plakať? Hej chlapče! S nikým sa neporovnávaj, každý má vlastnú cestu životom. Tak chlapče, kľudne postoj keď vidíš ostatných utekať. Spýtaj sa len, či to, ako konáš je naozaj v súlade s tým, čo cítiš.

  • 8. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
úprimnosť a Rock n Roll

Roland Uškovitš

úprimnosť a Rock n Roll

Možno by som Ti chcel napísať, ako veľmi Ťa ľúbim, a možno strach je to, čo mi to nedovoľuje. Alebo nechcem? Tak čo chcem?!?! Môžem mať totižto úplne všetko, čo by som chcel… Vždy som Ti to hovoril. Tak sa prechádzam hmlistým popoludním, Fajčím, pijem dva dni, a potom som zas na tri dobrý chlapec. Aj to je relatívne, byť dobrý a zlý, robiť dobré a zlé veci.

  • 18. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Nočné ženské známosti...

Roland Uškovitš

Nočné ženské známosti...

Tak čo sa deje v Tvojej mysli, keď ráno odídem do sprchy a ty ostávaš ležať v cudzej posteli osamote? Tak čo sa deje v mojej mysli, Keď cestujem kilometre ďaleko od Teba, sám, a je to iba okamih, čo som sa vymanil z tvojich úst? Tak čo sa deje v našich mysliach, keď veci čo sa dejú, majú rýchly spád? Keď Ťa poznám sotva niekoľko hodín, no z nebezpečnej blízkosti.

  • 16. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Život je to, kde sa cítime dobre...

Roland Uškovitš

Život je to, kde sa cítime dobre...

Nechceš vyčnievať z davu, ani sa pýtať zbytočné otázky… Chceš sa však vedieť rozhodovať. A tak… Kto určil pravidlá?!? Kto povedal, toto je zlé, toto dobré?!?! Kto určil, čo sa smie a čo nie?!?! Ohovárajte ma tisíc krát, za chrbtami… Radšej budem mať každý deň úplne iný názor v papuli, ako sa hrať na Váš svet… Že som detinský, že som na smiech, že som NEUPRIMNÝ!!!

  • 10. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Na chalúpke...

Roland Uškovitš

Na chalúpke...

Sedím na verande svojho domu. Fajčím cigaretku. A cítim sa strašne fajn. Noc, mrholí a vo vzduchu cítim pani zimu. A tak spomínam. Bilancujem. Nad krásou môjho života. Života v zdraví. Života s mojou milovanou rodinou. Života v ktorom pracujem, lebo ma to baví a nemusím riešiť existenčné problémy. Strašne krásny život, ten môj. A tak si hovorím, napíšem SMS aspoň zopár ľuďom. Len tak v nedeľu večer. Že ich mám rád, že si ich vážim. Lebo aj okamih je to, čo robí život štastným.

  • 3. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Stratení v sebe.

Roland Uškovitš

Stratení v sebe.

Už to nie si Ty, koho som poznal. Fajčiaca večernú cigaretu, hladáš život, ktorý si žila predtým, než som Ti ho vzal. Skúšaš tráviť čas, tak ako predtým, než som prišiel ja. Hladáš, skúšaš, no nachádzaš len slzy a bolesť. Už to nie som ja koho si poznala. Žijem svoj život nejako ďalej, zatiaľ čo Ty hladáš a skúšaš nájsť niečo, čo by odvrátilo Tvoju pozornosť od bolesti a sĺz. Odo mňa.

  • 29. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Výlet

Roland Uškovitš

Výlet

Nič nie je skutočné. Sme na výlete. Bude to výnimočný zážitok. Kto nevládze, vystúpte. Nie je čas na oddych. Daj si čo Ti hrdlo ráči. Nepoznáme výhovorky. Ešte chvíľku a bude sa Ti tu páčiť. Podmienky určujeme my. Nemáme čas zastavovať. Teš sa z rúška tmy. Žiješ to, čo si si mohol doteraz len predstavovať.

  • 28. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Ach my darling...

Roland Uškovitš

Ach my darling...

Stojíš, padáš, bežíš, letíš, lietaš. Tu si introvertná šálka rannej kávy, tam si extrovertná šleha do žily. Daj si zvrtnúť suchý tabak a objednaj nescu v krčme za 60 centov. Ostatné je veľmi ľahké. S vlažnou nevyspytateľnou nevyspatosťou zvládaš základné úkony.

  • 25. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Na cestách...

Roland Uškovitš

Na cestách...

Unavené, zarosené ráno v Štiavnici. Medovkový čaj, po nezmyselných snoch. Áno. Každé ráno. Už nie si tým, kým bol včera si. Cudzie rána, v cudzích posteliach, krásna dáma, panáky Ťa posmelia. Alebo skôr sám. Dôverne to pozáš chuť barov a všetkých miest. Naša malá krajina. Rovnaké zážitky z tých istých ciest.

  • 24. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Marilyn

Roland Uškovitš

Marilyn

Je jedno či je moja myseľ čistá alebo v klube popíja vodku s ľadom. Je jedno či sám alebo s nejakou, ktorá sa na Teba vôbec nepodobá kdekoľvek sa pohnem, čokoľvek robím, čas od času sa vynorí ten konkrétny pocit. Všetci normálni ľudia by mi povedali, že už je to dávno zabudnuté. Len ja mám v hlave stále niečo, čo tam ostáva nehľadiac na čas. Sám som prekvapený, aké to vie byť stále skutočné, čokoľvek som medzitým prežil, akokoľvek som sa zmenil.

  • 22. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Modrý Mesiac

Roland Uškovitš

Modrý Mesiac

Zatvor svoje oči, je čas si oddýchnuť. Mesiac je už na svojej ceste a príroda sa ukladá spať. Chcel by som Ťa chytiť za ruku, ale mám pocit, že skôr uvidíme padať milión hviezd, ako sa na to odhodlám. Keby som tak dočiahol na povrázok, na ktorom vysí mesiac a mohol ho pritiahnuť sem. Nasadli by sme na jeho koniec a hompáľajúc nohami stúpali hore do neba ako balón.

  • 21. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Good sex is not for Sale!

Roland Uškovitš

Good sex is not for Sale!

Nechodím do posilky aby som sa Ti páčil bejby. Posledná krčma a hlavne lacná sa mi páči viac. Nosím rok ten istý sveter, ktorý zatiaľ aj ty miluješ alebo nenávidíš až tak že ho musíš milovať? Inú dedukciu nepoznám, keď viem, že sa chceme. Krk mám na to aby som sa otáčal za ženskými a oči aby som na ne žmurkal. A ty vieš, že pokiaľ ma držíš za ruku, patria iba Tebe. Nemám veľké pekné auto bejby, ani žiadne prachy na účte, no obaja vieme, že vy toto nepotrebujete. Potrebujete ten úsmev ktorý mám a špinavú posteľ na skúšobni. Alebo sa mýlim?

  • 15. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu